VŠEOBECNÉ PODMIENKY
VŠEOBECNÉ PODMIENKY
- ÚVODNÉ USTANOVENIA
- Tieto obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") spoločnosti ABISTORE Sport s.r.o., so sídlom U Cihelny 230/3, 748 01 Hlučín, identifikačné číslo: 02216302, zapísanej v obchodnom registri vedenom na Krajskom súde v Ostrave, oddiel C, vložka 57470 (ďalej len "predávajúci") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník"), vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva") uzatvorenej medzi predávajúcim a inou fyzickou osobou (ďalej len "kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na internetovej stránke umiestnenej na internetovej adrese nilsgroup.sk (ďalej len "webová stránka"), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky nilsgroup.sk (ďalej len "webové rozhranie obchodu").
- Obchodné podmienky sa nevzťahujú na prípady, keď osoba, ktorá má v úmysle nakúpiť tovar od predávajúceho, je právnickou osobou alebo osobou, ktorá pri objednávaní tovaru koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.
- V kúpnej zmluve môžu byť dohodnuté ustanovenia, ktoré sa odchyľujú od obchodných podmienok. Odchylné ustanovenia v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.
- Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v českom jazyku. Kúpnu zmluvu je možné uzatvoriť v českom jazyku.
- Predávajúci môže meniť alebo dopĺňať znenie obchodných podmienok. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas platnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
- NIEKTORÉ DEFINÍCIE
- Cena je peňažná suma, ktorú zaplatíte za Tovar;
- Cena za dopravu je peňažná suma, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;
- Celková cena je súčet Ceny a Poplatku za dopravu;
- DPH je daň z pridanej hodnoty v súlade s platnými právnymi predpismi;
- Faktúra znamená daňový doklad vystavený v súlade so Zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
- Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s nami;
- Užívateľský účet znamená účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý Vám umožňuje uchovávať zadané údaje a viesť históriu objednaného Tovaru a uzatvorených Zmlúv;
- My alebo tiež Predávajúci, Poskytovateľ služieb, Správca je obchodná spoločnosť ABISTORE Sport s.r.o., prevádzkovateľ platformy e-shopu nilsgroup.cz;
- Vy alebo tiež Kupujúci, Príjemca je osoba nakupujúca na našom E-shope, právne označovaná ako kupujúci;
- Tovarom sa rozumie všetko, čo je možné zakúpiť na E-shope nilsgroup.sk
- UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET
- Na základe registrácie Kupujúceho vykonanej na Webovej stránke má Kupujúci prístup do svojho používateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže Kupujúci objednávať tovar (ďalej len "užívateľský účet"). Ak to webové rozhranie E-shopu umožňuje, môže Kupujúci objednávať tovar aj bez registrácie priamo z webového rozhrania E-shopu.
- Pri registrácii na webovom sídle a pri objednávaní tovaru je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivé údaje. Kupujúci je povinný aktualizovať údaje uvedené v užívateľskom účte vždy, keď dôjde k ich zmene. Údaje uvedené Kupujúcim v Užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru považuje Predávajúci za správne.
- Prístup do používateľského účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách potrebných na prístup do svojho používateľského účtu.
- Kupujúci nie je oprávnený umožniť tretím osobám používať používateľský účet.
- Predávajúci môže zrušiť používateľský účet, najmä ak kupujúci nepoužíva svoj používateľský účet dlhšie ako jeden rok alebo ak kupujúci porušuje svoje povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok).
- Kupujúci berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia Predávajúceho alebo nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích strán.
- UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
- Všetky prezentácie Tovaru umiestnené vo webovom rozhraní obchodu majú informatívny charakter a Predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto tovaru. Ustanovenie § 1732 ods. 2 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
- Webové rozhranie Obchodu obsahuje informácie o Tovare vrátane cien jednotlivých druhov Tovaru a nákladov na vrátenie Tovaru v prípade, že Tovar nie je možné vrátiť bežnou poštovou cestou. Ceny Tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov. Ceny Tovaru zostávajú v platnosti po dobu ich zobrazenia na webovom rozhraní Obchodu. Toto ustanovenie neobmedzuje možnosť Predávajúceho uzavrieť kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.
- Webové rozhranie Obchodu obsahuje aj informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním Tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním Tovaru uvedené vo webovom rozhraní Obchodu sú platné len v prípadoch, kedy je Tovar dodávaný na území Českej republiky.
- Na objednanie Tovaru vyplní Kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní Obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:
- objednanom Tovare (Kupujúci "vloží" objednaný Tovar do elektronického nákupného košíka webového rozhrania Obchodu).
- spôsobe úhrady kúpnej ceny Tovaru, informácie o požadovanom spôsobe doručenia objednaného Tovaru.
- informácie o nákladoch spojených s dodaním Tovaru (ďalej spoločne len "Objednávka").
- Pred odoslaním Objednávky Predávajúcim je Kupujúcemu umožnené skontrolovať a zmeniť údaje uvedené Kupujúcim v Objednávke, a to aj s ohľadom na možnosť Kupujúceho zistiť a opraviť chyby vyplývajúce z údajov uvedených v Objednávke. Kupujúci odošle objednávku Predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Objednať". Údaje uvedené v objednávke považuje Predávajúci za správne. Predávajúci potvrdí Kupujúcemu prijatie objednávky bezodkladne po jej prijatí e-mailom na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v používateľskom účte alebo v objednávke (ďalej len "e-mailová adresa Kupujúceho").
- V závislosti od charakteru objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) je Predávajúci vždy oprávnený požiadať Kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napr. písomne alebo telefonicky).
- Zmluvný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká doručením akceptácie objednávky (prijatia), ktorú Predávajúci zašle Kupujúcemu elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty Kupujúceho.
- Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré Kupujúcemu vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefonické hovory), znáša Kupujúci sám a neodlišujú sa od základnej sadzby.
- CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY
- Kupujúci môže zaplatiť cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa Kúpnej zmluvy Predávajúcemu nasledovnými spôsobmi:
- ONLINE platba kreditnou kartou - online platba kreditnou kartou prostredníctvom rozhrania ComGate. V prípade akýchkoľvek reklamácií a otázok týkajúcich sa platieb:
- ComGate a.s.
Gočárova trieda 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
- ComGate a.s.
- Platba na dobierku v mieste uvedenom kupujúcim v objednávke;
- bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho č. 262161234/0300, vedený v ČSOB (ďalej len "účet predávajúceho");
- ONLINE platba kreditnou kartou - online platba kreditnou kartou prostredníctvom rozhrania ComGate. V prípade akýchkoľvek reklamácií a otázok týkajúcich sa platieb:
- Spolu s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je výslovne uvedené inak, kúpna cena zahŕňa aj náklady spojené s dodaním tovaru.
- Predávajúci nepožaduje od kupujúceho zloženie zálohy ani inú podobnú platbu. Tým nie je dotknutý článok 5.6 Obchodných podmienok týkajúci sa povinnosti zaplatiť kúpnu cenu tovaru vopred.
- V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 14 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
- V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný zaplatiť kúpnu cenu tovaru spolu s variabilným symbolom platby. V prípade bezhotovostnej platby je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnená okamihom pripísania príslušnej sumy na účet predávajúceho.
- V prípade platby kartou sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány COMGATE a platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na: https://www.comgate.cz/smluvni-dokumenty . V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 24 hodín.
- Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, ak Kupujúci dodatočne nepotvrdí objednávku (článok 4.6), požadovať zaplatenie celej kúpnej ceny pred odoslaním tovaru Kupujúcemu. Ustanovenie § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sa nepoužije.
- Akékoľvek zľavy z ceny tovaru poskytnuté Predávajúcim Kupujúcemu nie je možné kombinovať.
- Ak je to v obchodnom styku obvyklé alebo ak to ustanovujú všeobecne záväzné právne predpisy, vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad - faktúru o platbách uskutočnených na základe kúpnej zmluvy. Predávajúci je platiteľom dane z pridanej hodnoty. Predávajúci vystaví daňový doklad - faktúru Kupujúcemu po zaplatení ceny tovaru a zašle ho v elektronickej podobe na elektronickú adresu Kupujúceho.
- Kupujúci môže zaplatiť cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa Kúpnej zmluvy Predávajúcemu nasledovnými spôsobmi:
- ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
- Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 1837 Občianskeho zákonníka Kupujúci nemôže odstúpiť okrem iného od zmluvy na dodanie tovaru, ktorý bol upravený podľa želania Kupujúceho alebo pre jeho osobu, od zmluvy na dodanie tovaru podliehajúceho rýchlej skaze, ako aj od zmluvy na dodanie tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy na dodanie tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vyňal a ktorý nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť, a od kúpnej zmluvy na dodanie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal.
- Ak nejde o prípad uvedený v článku 6.1 Obchodných podmienok alebo o iný prípad, kedy nemožno od kúpnej zmluvy odstúpiť, má kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do štrnástich (14) dní odo dňa prevzatia tovaru v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka, pričom ak je predmetom kúpnej zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie viacerých častí, plynie táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť Predávajúcemu zaslané v lehote podľa predchádzajúcej vety. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Kupujúci použiť vzorový formulár poskytnutý Predávajúcim (Príloha č. 1 Obchodných podmienok), ktorý je prílohou Obchodných podmienok. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy môže Kupujúci zaslať okrem iného na adresu prevádzkarne Predávajúceho alebo na e-mailovú adresu Predávajúceho reklamace@abistore.cz.
- V prípade odstúpenia od Kúpnej zmluvy podľa článku 6.2 Obchodných podmienok sa Kúpna zmluva od začiatku zrušuje. Tovar musí Kupujúci vrátiť Predávajúcemu do štrnástich (14) dní od doručenia odstúpenia od Kúpnej zmluvy Predávajúcemu. Tovar musí byť nepoškodený a kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, daňového dokladu, kópie formulára na odstúpenie od zmluvy a pod.) Ak Tovar nie je vrátený v pôvodnom obale alebo v adekvátnom náhradnom obale alebo ak je Tovar poškodený, má Predávajúci nárok na náhradu nákladov na uvedenie Tovaru do pôvodného stavu. Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, znáša náklady na vrátenie Tovaru Predávajúcemu, a to aj v prípade, ak Tovar vzhľadom na jeho povahu nemožno vrátiť obvyklou poštovou cestou.
- V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa článku 6.2 Obchodných podmienok vráti Predávajúci peňažné prostriedky prijaté od Kupujúceho do štrnástich (14) dní od odstúpenia Kupujúceho od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na číslo účtu uvedené Kupujúcim vo formulári na odstúpenie od zmluvy. Predávajúci je tiež oprávnený vrátiť plnenie poskytnuté Kupujúcim už pri vrátení tovaru Kupujúcim alebo iným spôsobom, ak s tým Kupujúci súhlasí a nevzniknú tým Kupujúcemu ďalšie náklady. Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, Predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky Kupujúcemu skôr, ako mu Kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar Predávajúcemu odoslal.
- Predávajúci je oprávnený jednostranne započítať pohľadávku na úhradu škody na tovare proti pohľadávke Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
- V prípadoch, kedy má Kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka, je Predávajúci tiež oprávnený kedykoľvek odstúpiť od kúpnej zmluvy, a to až do doby prevzatia tovaru Kupujúcim. V takom prípade predávajúci vráti kupujúcemu kúpnu cenu bez zbytočného odkladu, bez akéhokoľvek odkladu a v hotovosti na účet určený kupujúcim.
- Ak je spolu s tovarom Kupujúcemu poskytnutý dar, darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa uzatvára s podmienkou, že ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, darovacia zmluva týkajúca sa takéhoto daru zaniká a Kupujúci je povinný dar spolu s tovarom vrátiť Predávajúcemu.
- PREPRAVA A DODANIE TOVARU
- V prípade, že sa na základe osobitnej žiadosti Kupujúceho dohodne spôsob dopravy, znáša riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s takýmto spôsobom dopravy Kupujúci.
- Ak je Predávajúci podľa Kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené Kupujúcim v objednávke, je Kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.
- V prípade, že z dôvodov na strane Kupujúceho je potrebné tovar dodať opakovane alebo iným spôsobom, ako je uvedené v objednávke, je Kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným dodaním tovaru alebo náklady spojené s iným spôsobom dodania.
- Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru od dopravcu skontrolovať neporušenosť obalu tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od dopravcu prevziať. Tým nie sú dotknuté práva Kupujúceho zo zodpovednosti za vady tovaru a ďalšie práva Kupujúceho vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
- Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán pri preprave tovaru môžu byť upravené osobitnými dodacími podmienkami Predávajúceho, ak ich Predávajúci vydal.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
- Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku 3.4 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že
- má vlastnosti, ktoré sme s Vami dohodli, a ak neboli výslovne dohodnuté, potom tie, ktoré sme uviedli v popise Tovaru alebo ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;
- je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
- zodpovedá kvalite alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;
- má primerané množstvo a hmotnosť;
- spĺňa požiadavky, ktoré naň kladú právne predpisy;
- nie je zaťažený právami tretích osôb.
- Práva a povinnosti z práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).
- V prípade, že tovar má vady, t. j. najmä ak nie je splnená niektorá z podmienok podľa čl. 4.1, môžete nás na takúto vadu upozorniť a uplatniť svoje práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať tovar) zaslaním e-mailu na adresu reklamace@abistore.cz alebo listu na našu adresu uvedenú v našich identifikačných údajoch. Na uplatnenie reklamácie môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý si môžete stiahnuť ako prílohu č. 2 Obchodných podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte zvoliť spôsob riešenia vady a túto voľbu nemôžete bez nášho súhlasu dodatočne zmeniť, s výnimkou prípadu podľa bodu 8.4. Reklamáciu vybavíme v súlade s právom kupujúceho z vadného plnenia. V prípade, že sa nerozhodnete pre riešenie vady, máte práva uvedené v bode 8.4 aj v situáciách, keď vadné plnenie bolo podstatným porušením kúpnej zmluvy.
- Ak je vadné plnenie podstatným porušením kúpnej zmluvy, máte nasledujúce práva:
- na odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru;
- na odstránenie vady opravou tovaru;
- na primeranú zľavu z ceny;
- odstúpiť od kúpnej zmluvy.
- Ak sa rozhodnete pre riešenie vady podľa bodov 8.4.1. alebo 8.4.2. a my vadu neodstránime týmto spôsobom v primeranej lehote, ktorú sme vám určili, alebo vám oznámime, že vadu týmto spôsobom vôbec neodstránime, máte práva podľa bodov 8.4.3. a 8.4.4., aj keď ste ich pôvodne v rámci reklamácie nepožadovali. Zároveň, ak sa rozhodnete odstrániť vadu opravou tovaru a my zistíme, že vada je neodstrániteľná, oznámime vám to a vy si môžete vybrať iný spôsob odstránenia vady.
- Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením kúpnej zmluvy, máte nasledujúce práva:
- na odstránenie vady dodaním nového tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti tovaru;
- na odstránenie vady opravou tovaru;
- na primeranú zľavu z ceny.
- Ak je vadné plnenie nepodstatným porušením kúpnej zmluvy, máte nasledujúce práva:
- Ak však vadu neodstránime včas alebo odmietneme vadu odstrániť, máte právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. Odstúpiť od zmluvy môžete aj vtedy, ak nemôžete tovar riadne užívať pre opätovný výskyt vady po oprave tovaru alebo ak sa na tovare vyskytne väčší počet vád.
- V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od kúpnej zmluvy ani požadovať dodanie nového tovaru, pokiaľ nemôžete vrátiť tovar v stave, v akom ste ho dostali. To však neplatí v nasledujúcich prípadoch:
- ak sa stav tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie vady;
- ak sa tovar používal pred zistením vady;
- ak nemožnosť vrátiť tovar v nezmenenom stave nebola spôsobená vaším konaním alebo opomenutím,
- ak ste tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní pred zistením vady; ak však bola takto použitá len časť tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť tú časť tovaru, ktorú je možné vrátiť; v takom prípade vám nebude vrátená časť ceny zodpovedajúca vášmu prospechu z používania časti tovaru.
- Do 3 dní od prijatia reklamácie vám e-mailom potvrdíme, že sme reklamáciu prijali, kedy sme ju prijali a predpokladaný čas potrebný na vybavenie reklamácie. Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Túto lehotu môžeme po vzájomnej dohode predĺžiť. Ak lehota uplynie márne, môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.
- O vybavení reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Ak je reklamácia oprávnená, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenkami alebo potvrdeniami o odoslaní. Ak bola vada odstránená dodaním nového tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný tovar, ale náklady na takéto vrátenie znášame my.
- Ak ste podnikateľ, je vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, ako ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia tovaru.
- Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z vadného plnenia pre vadu, ktorá sa vyskytne na spotrebnom tovare, v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
- Ustanovenia o práve z vady sa neuplatňujú v prípade:
- tovaru predaného za nižšiu cenu, pre vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena;
- opotrebenia Tovaru spôsobeného jeho bežným používaním;
- použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal tovar pri jeho prevzatí;
- ak si to vyžaduje povaha tovaru.
- V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia nemôžete odstúpiť od kúpnej zmluvy ani požadovať dodanie nového tovaru, pokiaľ nemôžete vrátiť tovar v stave, v akom ste ho dostali. To však neplatí v nasledujúcich prípadoch:
- Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa článku 3.4 Podmienok je Tovar bez vád, najmä že
- ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
- Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru.
- Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.
- Reklamácie spotrebiteľov vybavuje predávajúci prostredníctvom elektronickej adresy abistore@abistore.cz. Predávajúci zašle informáciu o vybavení reklamácie Kupujúceho na elektronickú adresu Kupujúceho.
- Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Európske spotrebiteľské centrum Česká republika so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http: //www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online).
- Predávajúci je oprávnený predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia. Kontrolu obchodu vykonáva v rozsahu svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad ochranou osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
- Kupujúci týmto na seba preberá nebezpečenstvo zmeny okolností v zmysle § 1765 ods. 2 Občianskeho zákonníka.
- OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
- Všetky informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete tu: Zásady ochrany osobných údajov.
- ZASIELANIE OBCHODNÝCH OZNÁMENÍ A UKLADANIE SÚBOROV COOKIE
- Kupujúci v súlade s ustanovením § 7 ods. 2 zákona č. 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti) v znení neskorších predpisov súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu alebo telefónne číslo kupujúceho. Predávajúci si svoju informačnú povinnosť voči Kupujúcemu v zmysle čl. 13 GDPR súvisiacu so spracúvaním osobných údajov Kupujúceho na účely zasielania obchodných oznámení plní prostredníctvom samostatného dokumentu.
- Kupujúci súhlasí s ukladaním súborov cookies na svojom počítači. V prípade, že nákup na internetovej stránke je možné uskutočniť a povinnosti Predávajúceho vyplývajúce z Kúpnej zmluvy plniť bez ukladania súborov cookies na počítači Kupujúceho, môže Kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
- DODÁVKA
- Kupujúcemu možno doručovať na elektronickú adresu Kupujúceho.
- PREHLIADKY POUŽÍVATEĽA
- V e-shope sa zobrazujú len overené recenzie. Recenzie pochádzajú z 2 zdrojov:
- Systém e-shopu zašle Kupujúcemu výzvu na recenziu prostredníctvom e-mailu zadaného pri nákupe. E-mail obsahuje jedinečný odkaz (každá objednávka má iný odkaz, takže ho nie je možné uhádnuť alebo podvrhnúť). Keďže ide o e-mail, ktorý poskytol Kupujúci, ktorý za tovar aj zaplatil, môžeme ho považovať za overený. Kliknutím na odkaz je používateľ presmerovaný na stránku, kde môže zadať hodnotenie (obchodu aj recenzie). Týmto spôsobom považujeme recenziu za overenú. Pri týchto recenziách zobrazujeme "overené e-mailom zákazníka".
- Systém akceptuje aj recenzie z iných zdrojov (napr. Heureka.cz). Tieto systémy overujú recenzie rovnakým spôsobom ako v bode 1 (overené e-mailom). Aj tieto recenzie tu považujeme za overené. Pri týchto recenziách uvádzame "overené Heureka.cz".
- Recenzie odmietame len v prípadoch, keď recenzia priamo nesúvisí so zakúpeným produktom, priebehom nákupu, komunikáciou s predávajúcim a pod... Recenziu odmietame len v prípade, že sme ju nemohli priamo ovplyvniť, napr. ak zákazník uviedol nesprávnu dodaciu adresu a tovar mu nemohol byť doručený, ak zákazník uviedol nesprávny telefonický kontakt, ak sa pracovník prepravnej spoločnosti nedokázal so zákazníkom dohodnúť na dátume a čase dodania a pod.
- V e-shope sa zobrazujú len overené recenzie. Recenzie pochádzajú z 2 zdrojov:
- ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, zmluvné strany sa dohodli, že vzťah sa riadi českým právom. Voľbou práva podľa predchádzajúcej vety nie je kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, zbavený ochrany poskytovanej ustanoveniami právneho poriadku, od ktorých sa nemožno zmluvne odchýliť a ktoré by sa inak použili v prípade absencie voľby práva podľa ustanovení článku 6 ods. 1 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo 17. júna 2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky (Rím I).
- Ak niektoré ustanovenie zmluvných podmienok je alebo sa stane neplatným alebo neúčinným, neplatné ustanovenie sa nahradí ustanovením, ktorého význam je čo najbližší neplatnému ustanoveniu. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení.
- Kúpnu zmluvu vrátane obchodných podmienok archivuje predávajúci v elektronickej podobe a nie je k nej prístup.
- Vzor formulára na odstúpenie od Kúpnej zmluvy je prílohou Obchodných podmienok.
- Kontaktné údaje predávajúceho: adresa pre doručovanie ABISTORE Sport s.r.o., U Cihelny 230/3, Hlučín, 748 01, e-mailová adresa abistore@abistore.cz, telefón +420 601 557 924.
Formulár Príloha č. 1 "Odstúpenie od kúpnej zmluvy" si môžete stiahnuť tu
Príloha č. 2 "Reklamačný protokol" formulár na stiahnutie tu
V Hlučíne, 4.6.2024